Intan Najuwa Dikatakan Putus Tunang Lagi, Kali Ini Khabir Angin Kena Kait Dengan Pelakon Lelaki Terkemuka

Uncategorized

APA masalahnya hubungan cinta dan status pertunangan pelakon Intan Najuwa? Sekejap okay, tiba-tiba dikatakan putus pula.

Namun gosip bertebaran mengatakan Intan atau nama sebenarnya Intan Najuwa Abdul Wahid menjalinkan pula hubungan dengan aktor Zul Ariffin.

Namun, bagai mengesahkan khabar angin yang berlaku, Intan dalam satu status di Instastory miliknya pada Isnin mengesahkan dia bukan lagi tunangan ahli perniagaan, Razrul Anwar Rusli.

Dia mendedahkan perkara itu ketika berkongsi soalan netizen menerusi ‘Ask Me Question’ yang mendedahkan hubungan itu sudah berakhir.

“Mana tunang you? Lama tak nampak dah hehe,” tanya individu tersebut.

Intan kemudian membalas dia dan bekas tunangnya sudah bahagia serta gembira menjalani kehidupan masing-masing seperti yang pernah diberitahu sebelum ini.

“Alamak… ada lagi soalan ini. Kami berdua dah lama buat hal masing-masing. Dia dah gembira dengan kehidupan dia. Saya pun dah gembira dengan kehidupan saya.

“Harap selepas ini tak ada soalan ini lagi okay,” jawab Intan Najuwa.

Pada Februari 2020, pelakon berusia 24 tahun itu dilaporkan mengambil keputusan untuk berpisah dengan Razrul.

Bagaimanapun beberapa bulan kemudian iaitu sekitar Jun 2020, status mereka menjadi tanda tanya semula apabila Intan berkongsi foto yang memperlihatkan separuh badan seorang lelaki dipercayai ahli perniagaan tersebut.

Intan kemudian tampil mengakui lelaki dalam foto tersebut adalah Razrul dan memberitahu hubungan mereka masih baik biarpun sudah berpisah.

Pada Isnin, mStar turut mesej yang mendakwa aktres kelahiran Johor Bahru itu meninggalkan bekas tunangnya disebabkan orang ketiga aktor Zul Ariffin.

Namun, usaha mStar untuk mendapatkan kenyataan dan komen daripada Razrul gagal apabila ahli perniagaan itu tidak menjawab mesej yang dihantar.

Intan dan Razrul mengikat tali pertunangan pada 18 Ogos 2018 di Hotel Thistle, Johor Bahru sempena ulang tahun kelahiran aktres itu yang ke-22.

Sumber:Mstar

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini.

Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *