Ramai Tidak Faham Dan Akhirnya Maksud Sebenar ‘Muslim Friendly’ Dijelaskan

Uncategorized

Sejak kebelakangan ini ada sahaja isu panas hangat diperkatakan mengenai selebriti popular Neelofa. Belum reda isu rentas negeri di Langkawi, ada pula topik baru menjadi bualan netizen.

Baru-baru ini, Neelofa merasmikan satu kolaborasi baru di antara aplikasi islamik miliknya The Noor bersama satu jenama kasut terkenal. Menerusi gambar yang dimuat naik di Instagram, kasut berkenaan kelihatan seperti slip on getah.

Namun, apa yang menjadi perhatian ramai adalah ciri selipar itu dikatakan ‘muslim-friendly’ ataupun mesra Muslim.

Seperti sudah dijangka, ramai netizen mempersoalkan perkara itu yang tertanya-tanya apakah yang dimaksudkan selipar itu mesra Muslim.

Selepas tular sehingga ada label Neelofa Penunggang Agama dengan menjual sepasang selipar dengan harga tak masuk akal disertakan tag Muslim Friendly pihak dari Flipper telah tampil jelaskan maksud sebenar.

“Press Release berkenaan isu ” Muslim Friendly”. Terima Kasih atas sokongan anda.” – Flipper

Menurut dari syarikat Flipper yang berkoloborasi dengan Neelofa. Mereka memberitahu bahawa maksud sebenar adalah rekaan selipar tersebut.

Sebelum ini jika kaum muslimah ingin menggunakan produk (selipar) mereka agak tidak berkesesuaian terutama yang memakai stoking kerana ianya tidak selesa.

Mereka memohon maaf atas kekeliruan yang dihadapi untuk semua pihak. Sila baca kenyataan penuh dibawah.

Artikel: AwatttSyeikhh Network

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih Banyak!

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *