Perlakuan Mesra Tular Lagi Sampai Ada Pihak Cakap Seolah-olah Ruhainies Dan Zul Ariffin Sudah Kahwin Secara Diam

Bukan kali per.tama diperkatakan, baru baru ini tvlar vide0 memaparkan aksi mesra aktres Ruhainies dengan aktor berbadan sasa, Zul Ariffin.

Menerusi video yang dikongsi.kan seorang pengguna TkT0k, terlihat m0men dimana Zul memegang lengan Ruhainies dan seolah berbisik sesuatu sebelum berlalu pergi.

Difahamkan Ruhainies dan Zul Ariffin menghadiri majlis Ralph.Lauren, kedua dua mereka sedang sibuk bergambar dengan peminat.

Vide0 tular itu mendapat pelbagai reaksi daripada netizen dan ada yang membuat spekulasi kedua pelak0n itu sudah berkahwin.

Malah, ada netizen men.dakwa keakraban mereka seperti pasangan suami isteri apatah lagi di lihat sangat mesra.

Hujung tahun lalu, Kelab Peminat Zul Ariffin(ZAFC) tampil menyangkal dakwaan bahawa pelak0n berbadan sasa itu sudah mendirikan rumah tangga dengan seorang sel3briti wanita.

Zul Ariffin Manja Baring Atas Peha Ruhainies, Netizen Tegur Jaga Batas

Sebelum ini pada April lepas hangat diperkatakan apabila pelakon Ruhainies berkongsikan video menampilkan aktor sensasi, Zul Ariffin sebagai pasangan seperti berada dalam majlis perkahwinan.

Bagaimanapun, video tersebut hanya hanyalah gimik untum mempromosikan satu produk. Namun, selepas seminggu berlalu, seorang pengguna TkT0k ada memuat naik video disebalik tabir pembikinan video itu.

Seperti sudah dijangka, video itu menimbulkan rasa kurang senang netizen yang mengkritik tindakan kedua pelakon itu yang seolah tidak menjaga batas pergaulan.

Tidak kurang juga, netizen berteka-teki sama ada mereka sudah mendirikan rumah tangga ataupun tidak kerana dilihat sangat selesa antara satu sama lain.

SUMBER:RK

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa K0men Dan Share Ya. Terima Kasih. Jom Tekan Like Page Kami Di Bawah Artikel ni.

PERHATIAN: Pihak kami tidak akan ber.tanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda.

Sementara itu, anda boleh baca juga kisah-kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*