Selamat Menyambut Ulang Tahun Ke 19, Aaron Aziz Dedahkan Satu Perkara Tentang Isterinya Yang Menjadi Salah Satu Rahsia RumahTangga Bahagia Selama Ini

Akt0r Datuk Aaron.Aziz, 46, men.yambut ulang tahun perkahwinan ke.19 ber sama isteri tersayang D4tin Diyana Halik baru baru ini.

Sempena ulang tahun itu, Aar0n Aziz menerusi akaun Insta.gram milik nya memuat naik satu kemas kini untuk menyatakan rasa syukur apabila dikurnia kan seorang isteri dan ibu yang pen.yayang dan lemah lembut.

‘Alhamdulillah segala puji bagi Mu ya Allah apabila jodoh.kan saya hamba mu bernama Diyana Halik iaitu isteri dan ibu yang sangat penyayang dan lemah lembut.

‘Tak pernah selama 19.tahun sebagai isteri dia tinggi suara atau keluar kata kata kesat,’ tulis.nya.

Dalam perkongsian itu pelakon Adam & Hawa itu memuat naik gambar mereka berdua dan bersama 3 orang anak selama perkahwinannya.

Tambah anak kelahiran Sing4pura itu lagi dia tidak tahu bagaimana hidupnya jika tanpa Diyana.

‘Thank you Dar (panggilan untuk isterinya) for l0ving me. Don’t know what I’ll be if Allah hadn’t sent you to me.

‘Please f0rgive my ugly edit untuk cover aurat isteri saya… Happy 19th Anniversary sayang. L0ve you always and f0rever…,’ katanya lagi.

Aaron mendiri.kan rumah tangga dengan Datin Diyana Halik pada Ogos 2003.Pasangan itu mem.punyai seorang anak lelaki Danish Anaqi, 18, dua anak perempuan iaitu Dwi Ariana, 16 dan Dahlia Arissa, 12.

SUMBER:GEMPAK

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa K0men Dan Share Ya. Terima Kasih. Jom Tekan Like Page Kami Di Bawah Artikel ni.

PERHATIAN: Pihak kami tidak akan bertanggung jawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda.

Sementara itu, anda boleh baca juga kisah kisah lain yang menarik dan menghibur kan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*